Mentre els ciutadans esperen que el nou servei de neteja i recollida de residus s’acabi d’implementar, alguns veïns i comerciants, com els de la zona del passeig de la Torre Blanca, denuncien l’estat en què es troben els contenidors del seu carrer. Un dels problemes que també denuncien els afectats és que alguns negocis de la zona també utilitzen els contenidors destinats a la ciutadania quan haurien de tenir una recollida segregada. També es queixen de l’incivisme dels veïns que deixen els voluminosos entre els contenidors.
El principal problema d’aquest carrer és que concentra molts dels contenidors que es van retirar de l’av. de Cerdanyola quan aquesta es va vianantitzar fa dos anys. Tot just ara es comença a implementar el nou servei de neteja i recollida de residus que ha de solucionar aquests problemes. S’estima que a finals d’octubre, els antics containers de la ciutat s’haurien d’haver substituït per nous models. Però mentre aquests canvis arriben, els veïns reclamen solucions i se senten menystinguts pel consistori.
L’entrada en funcionament del nou servei de neteja i recollida de residus s’està duent a terme de forma progressiva i es preveu que estigui a ple rendiment durant el primer trimestre del 2026.





