TV SANT CUGAT

Torna la ruta de la tapa de Sant Cugat

A partir del 17 d’octubre podrem tastar les tapes estrella de 26 establiments de la ciutat acompanyades d’una cervesa per 4 euros

Del 17 al 27 d’octubre, torna a Sant Cugat la ruta de la tapa. Durant aquests 20 dies, la ciutat comptarà amb 36 establiments que oferiran la seva tapa estrella acompanyada d’una cervesa per un preu de 4 euros. Una iniciativa promoguda des de la Junta Local del Gremi d’Hostaleria del Vallès Occidental i Barcelonès que no es va reprendre després la pandèmia.

L’Ajuntament ha volgut donar el seu suport a aquesta ruta de la tapa col·laborant amb els organitzadors i s’han mostrat satisfets amb el rècord d’establiments participants. La roda de premsa de presentació de la Ruta de la Tapa de Sant Cugat s’ha dut a terme al restaurant Bodega Tomàs, un dels establiments que hi participaran. Els organitzadors han editat una guia de mà i una pàgina web on es poden votar per les 36 tapes estrella dels establiments de la ciutat que podrem començar a tastar a partir del 17 d’octubre. Entre els participants se sortejaran productes i sopars.

Comparteix

Sant Cugat Magazine #105

Directe TV

Enquesta

Què et sembla la prova pilot contra relliscades al paviment de la pl. d'Octavià?

Subscripció a la revista online

Fill out this field
Introduïu una adreça electrònica vàlida.

També et pot interessar

Abrir chat
Scan the code
Hola 👋
¿En qué podemos ayudarte?