TV SANT CUGAT

S’estrena la pel·lícula “Corredora” rodada a Sant Cugat

L’òpera prima de la directora catalana Laura García Alonso ha estat rodada al CAR Sant Cugat.

Aquest passat divendres la pel·lícula “Corredora” va arribar a les sales de cinema.  Es tracta d’un drama psicològic que explica la història d’una atleta d’elit adolescent, la Cris, que ha de triar entre l’esport d’elit o la seva salut mental. Competeix per guanyar el campionat d’Espanya, però pateix un brot psicòtic, fet que l’obliga a fer un pas al costat de la competició. Haurà d’acceptar la seva situació i replantejar-se el seu ritme de vida, amb ajuda dels seus familiars.

El CAR Sant Cugat va ser triat per escenificar aquest complex esportiu, rodades allà moltes de les escenes de la pel·lícula.

Comparteix

Sant Cugat Magazine #120

Directe TV

Enquesta

Està la ciutat preparada pels forts aiguats?

Subscripció a la revista online

Fill out this field
Introduïu una adreça electrònica vàlida.

També et pot interessar