Aquest passat divendres la pel·lícula “Corredora” va arribar a les sales de cinema. Es tracta d’un drama psicològic que explica la història d’una atleta d’elit adolescent, la Cris, que ha de triar entre l’esport d’elit o la seva salut mental. Competeix per guanyar el campionat d’Espanya, però pateix un brot psicòtic, fet que l’obliga a fer un pas al costat de la competició. Haurà d’acceptar la seva situació i replantejar-se el seu ritme de vida, amb ajuda dels seus familiars.
El CAR Sant Cugat va ser triat per escenificar aquest complex esportiu, rodades allà moltes de les escenes de la pel·lícula.





