TV SANT CUGAT

Sant Cugat torna a omplir els carrers de roses i llibres per Sant Jordi

Una vintena d’entitats locals i equipaments culturals han dut a terme un extens programa d’activitats que s’allargaran fins al 30 d’abril.

Des de primera hora del matí, el centre de la ciutat i els seus barris s’han omplert de parades de llibres i roses, amb una afluència de públic constant que ha aprofitat el bon temps per gaudir de la jornada més florida de l’any. L’eix format per la plaça d’Octavià, el carrer de la Torre i el carrer Major han concentrat milers de visitants a la tradicional Fira de Sant Jordi, organitzada per l’Ajuntament de Sant Cugat, on entitats i professionals del sector mostren les darreres novetats literàries.

A mesura que avanci la tarda, el protagonisme de la Diada també es desplaçarà cap a la música i la cultura popular. L’Associació Orquestra Fusió Sant Cugat amenitzarà l’ambient amb les seves “Roses Musicals”, mentre que les entitats tradicionals com els Bastoners de Sant Cugat, els Diables de Sant Cugat i l’Esbart Sant Cugat ja ultimen els preparatius per a les seves actuacions previstes a partir de les 18 hores.

Descentralització de la Diada
La celebració no es limita al nucli històric. El barri de Volpelleres i la Floresta també compten amb la seva pròpia programació per apropar la festa a tots els veïns. A la plaça dels Rabassaires i a la plaça de Miquel Ros s’han organitzat tallers i punts de trobada que reforcen el teixit comunitari d’aquestes zones del municipi. D’aquesta manera, Sant Jordi es consolida com una festa totalment transversal que arriba a cada racó de Sant Cugat.

Comparteix

Sant Cugat Magazine #120

Directe TV

Enquesta

Està la ciutat preparada pels forts aiguats?

Subscripció a la revista online

Fill out this field
Introduïu una adreça electrònica vàlida.

També et pot interessar