TV SANT CUGAT

Sant Cugat se suma a la Setmana Europea de la Mobilitat amb el lema “Mobilitat per a tothom”

Els dies 21 i 22 de setembre l’Ajuntament organitza diverses activitats, com la tradicional pedalada popular o una passejada per avaluar la transició eco social de l’entorn urbà.

Sant Cugat se suma a la Setmana Europea de la Mobilitat (16-22 de setembre) amb el lema “Combina i mou-te!”. L’Ajuntament, amb la col·laboració de diverses entitats i centres educatius, ha organitzat un conjunt d’activitats sota el tema “Mobilitat per a tothom”, amb l’objectiu de promoure hàbits de mobilitat més sostenibles, segurs i saludables.

Entre les principals activitats es troben la tradicional pedalada popular, la lectura de contes sobre medi ambient i el circuit de seguretat viària amb karts a pedals. Com a novetat d’aquest any  també destaca l’organització d’una passejada dirigida a la ciutadania per avaluar la transició eco social de l’entorn urbà, que tindrà lloc el pròxim 22 de setembre.

En el marc d’aquesta jornada, l’Ajuntament també ha organitzat a les escoles La Mirada i l’Olivera un taller d’alforges per als seus alumnes. A la sortida dels centres educatius els infants podran muntar les alforges i decorar les cistelles de les seves bicicletes i patinets.

La programació de la Setmana Europea de la Mobilitat és la següent:

Diumenge 21 de setembre 

Activitats a la rambla del Celler/plaça de la Vila. Entrega d’obsequis pels participants.
D’11 a 13 – 13.30 h

  • Taller d’Inspecció tècnica de bicicletes. Col·labora la Diputació de Barcelona.
  • Taller Menys soroll i més somriures. Col·labora AMB.
  • Taller Agafem el cabàs: joc de temàtica sobre Residus. Col·labora AMB.
  • Atracció Bicicleta fotogràfica: captura la teva participació.
  • Chill out al carrer de contes sobre medi ambient

D’11 a 14 h

  • Circuit de seguretat viària de karts a pedals
  • Estand informatiu de la Unió Ciclista Sant Cugat sobre el projecte “En bici sense edat”. Col·labora la Unió Ciclista Sant Cugat.

A les 11:30 h. Pedalada popular. Sortida plaça de la Vila. Circuit de 9 km (90 minuts aprox.). Col·labora: Unió Ciclista Sant Cugat.

Avís

De 9 a 20 h, tancament de la Rambla del Celler – Pl. de la Vila.

 

Dilluns 22 de setembre

De 18 a 19.30 h. “Carrer en (de)construcció”. Plaça Quatre Cantons. Passejada crítica dirigida a la ciutadania per avaluar en quin punt de la transició ecosocial es troba un barri o un entorn urbà en relació a la mobilitat i a la vida quotidiana a l’espai públic. Col·labora: Cooperativa Estel. Inscripcions a info@plaestel.org.

Comparteix

Sant Cugat Magazine #114

Directe TV

Enquesta

En quin règim d’habitatge viu a Sant Cugat?

Subscripció a la revista online

Fill out this field
Introduïu una adreça electrònica vàlida.

També et pot interessar

Abrir chat
Scan the code
Hola 👋
¿En qué podemos ayudarte?