Aquest 28 de desembre, dia dels innocents, Televisió Sant Cugat va tornar a complir amb la tradició de molts mitjans d’incloure una notícia fictícia als seus informatius. Aquest any, a la redacció, vàrem inventar una nova taxa per la recollida d’excrements de gossos a Sant Cugat i van ser molts els santcugatencs que van reaccionar a la notícia.
Innocentada 2025: “Unes setmanes després de l’entrada en vigor de la taxa de recollida i transport de residus domèstics a Sant Cugat, l’Ajuntament ha anunciat que l’any vinent incorporarà una nova taxa destinada, en aquesta ocasió, a la recollida i neteja d’excrements d’animals de companyia a la via pública”.
La publicació va acumular més de 20.000 visualitzacions a xarxes i centenars de comentaris, molts s’ho van prendre amb bon humor i, d’altres, no es van adonar de què es tractava d’una innocentada. Per aquest motiu, volem deixar clar que aquest any no hi haurà cap nova taxa per recollir els excrements dels gossos, això sí, la taxa de recollida i transport de residus domèstics continua vigent.
Ver esta publicación en Instagram





