(13/12/2023 – Redacció)
L’economista, polític i escriptor santcugatenc Raül Romeva i Rueda ha presentat el seu darrer llibre “Idiota! Breu tractat sobre el respecte”. Una obra que el seu autor ha concebut com un manual amb vocació pràctica per combatre la banalització i la normalització de dinàmiques que empenyen “cap a l’antipolítica i l’ascens de l’extrema dreta i dels feixismes” en la nostra societat.
El llibre s’ha presentat a la seu d’Òmnium a Sant Cugat a càrrec de la periodista Maria Xinxó i ha comptat amb la col·laboració de la llibreria La Salvatge.
Raül Romeva i Rueda és economista, doctor en relacions internacionals i en ciències de l’educació i l’esport, escriptor, analista i polític català. Ha escrit prop d’una vintena de llibres, com ara Esperança i llibertat (2019), Des del banc dels acusats (2019), Ubuntu: La República del bé comú (2020), A l’altra banda del mur. Repensar les presons per millorar la societat (2022) i el poemari Pres (2022).