Fa una setmana que l’Ajuntament va posar en marxa la prova pilot del tractament líquid a la plaça d’Octavià que ha de reduir-ne el risc de relliscades. La zona ha estat molt criticada al llarg dels anys per les nombroses caigudes que han patit els ciutadans. Una setmana després d’aplicar-se el tractament hem sortit a preguntar què n’opinen els santcugatencs. Tot i que ja us podem avançar que haurem d’esperar que plogui perquè l’eficiència d’aquesta prova pilot es posi a prova de veritat. Podeu copsar l’opinió generalitzada dels santcugatencs en aquest vídeo.
Busques casal per aquest estiu? Les propostes més destacades de Sant Cugat
De l'art al còmic, passant pels idiomes, les arts marcials o l'hípica: sis propostes per a infants i joves aquest estiu.





