TV SANT CUGAT

Òmnium Sant Cugat convoca la cinquena marxa de torxes en memòria de les víctimes de 1714

07/09/2019 – REDACCIÓ /

Òmnium Cultural ha tornat a convocar a Sant Cugat una marxa de torxes el 10 de setembre per recordar les víctimes de 1714.

El recorregut començarà a la Plaça Rafael Casanova a dos quarts de nou del vespre i acabarà a dos quarts de deu de la nit a la Plaça d’Octavià. Passarà també pels carrers passeig de la Creu, carrer de Sant Domènec, plaça de Sant Pere i carrer Major.

A la mateixa  plaça de Rafael de Casanova es podran comprar les torxes en la parada d’Òmnium Cultural.

La marxarà acabarà amb la lectura d’un manifest a càrrec d’Àngels Solé, directora del Centre de Restauració de Béns i Mobles de Catalunya.

La Marxa de Torxes de Sant Cugat arriba enguany a la seva cinquena edició.

marxa-torxes-2015

Foto d’arxiu de l’Assemblea Nacional Catalana de Sant Cugat (ANC) de la Marxa de Torxes de l’any 2015

Comparteix

Sant Cugat Magazine

Directe TV

Enquesta

Està la ciutat preparada pels forts aiguats?

Subscripció a la revista online

Fill out this field
Introduïu una adreça electrònica vàlida.

També et pot interessar