TV SANT CUGAT

L’escola de dansa Esther Bosch organitza un musical benèfic aquest 13 de desembre

Fa 5 anys que l’escola organitza aquest musical que enguany es basa en les cançons de “La Bella i La Bèstia” i es durà a terme a l'Auditori de l'Hospital Sant Joan de Déu.

Des de fa cinc anys, Esther Bosch Escola de Dansa impulsa un musical benèfic per Nadal, que enguany han dedicat a “La Bella i la Bèstia”. L’espectacle es durà a terme aquest dissabte 13 de desembre a l’Auditori de l’Hospital Sant Joan de Déu a Barcelona. Té una durada de 45 minuts i s’han organitzat dos torns, a les 16.45 i les 18.15h. És un espectacle obert a tothom i les entrades poden adquirir a Entradium o a través del web de l’escola.

Esther Bosch Escola de Dansa: “És un projecte artístic i solidari que ens permet compartir el que més estimem —la dansa i l’escenari— amb un propòsit major: ajudar als qui més ho necessiten. Durant mesos, 23 ballarines, juntament amb l’equip artístic i tècnic, assagen sota la direcció del nostre equip docent per a preparar la funció, que se celebrarà a l’Auditori de l’Hospital Sant Joan de Déu. És una experiència única, tant a nivell artístic com humà, que culmina en una gran funció solidària oberta al públic”.

El curs passat Mary Poppins i enguany han fet un pas més enllà amb una nova producció que han realitzat sota el lema “Fem realitat els seus somnis”. Tot el recaptat es destina a la Fundació Mil i Un Somnis, per a donar suport a la seva labor amb nens i nenes que enfronten malalties greus.

Esther Bosch Escola de Dansa: “És la nostra manera de contribuir, a través de l’art, al benestar i l’esperança de moltes famílies. Aquest musical no seria possible sense el compromís de l’alumnat, les famílies, l’equip artístic i tècnic, i totes les persones i entitats que col·laboren desinteressadament per a fer-ho realitat.”

L’escola de dansa Esther Bosch compta amb tres centres, dos a Barcelona, i a Sant Cugat, la podeu trobar a Mira-sol Centre.

Comparteix

Sant Cugat Magazine #117

Directe TV

Enquesta

Està la ciutat preparada pels forts aiguats?

Subscripció a la revista online

Fill out this field
Introduïu una adreça electrònica vàlida.

També et pot interessar

Abrir chat
Scan the code
Hola 👋
¿En qué podemos ayudarte?