TV SANT CUGAT

L’aparcament a les zones blaves i verdes és gratuït durant l’agost a Sant Cugat

Aquest agost les àrees d’aparcament blaves i verdes són gratuïtes a Sant Cugat, sense límit d’horari i sense validar el tiquet.

Ivan Flix. 1 d’agost, 2026, 7:00.

Com acostuma a ser habitual, durant el mes d’agost les àrees d’aparcament blaves i verdes són gratuïtes a la nostra ciutat, a excepció de: l’aparcament del Mercat Torreblanca i l’Àrea Vermella del CAP Sant Cugat. 

La Zona Blava del Mercat continua vigent de dilluns a divendres, de 9 a 14 h i de 17 a 20 h; a més de dissabtes, de 9 a 14 h. Recordeu que els clients del mercat Torreblanca no paguen si seleccionen la “tarifa mercat”.

Per altra banda, les 16 places de l’Àrea Vermella del CAP del carrer La Mina, continuen sent gratuïtes durant 2 hores, però és obligatori obtenir el títol i validar-ho al centre corresponent.

Pel que fa a l’aparcament a la ciutat durant l’estiu, el servei d’autobús llançadora gratuït entre l’aparcament dissuasiu de l’avinguda de Roquetes i el centre no operarà de l’1 al 31 d’agost.

 

Podeu ampliar aquesta informació al web de Promusa.

https://mobilitat.promusa.cat/areaestacionament

Comparteix

Sant Cugat Magazine

Directe TV

Enquesta

Està la ciutat preparada pels forts aiguats?

Subscripció a la revista online

Fill out this field
Introduïu una adreça electrònica vàlida.

També et pot interessar