(22/06/2022 – Redacció)
El ple municipal del mes de juny ha aprovat una moció institucional per reclamar al Departament de Salut de la Generalitat l’obertura dels centres sanitaris del municipi amb tots els seus serveis durant tot l’any “conforme a la proposta de resolució aprovada en la Comissió de Salut de 5 de maig de 2022”.

El passat mes de maig el Parlament ja va instar al Departament de Salut de la Generalitat i a Mútua Terrassa a mantenir oberts tots els CAP i consultoris de la ciutat durant l’agost. Una demanda que es va produir després que Ciutadans presentés una Proposta de Resolució a la cambra catalana.
Així mateix, la moció també exigeix al Departament de Salut “que habiliti, en algun dels CAP de la ciutat, un servei de pediatria que pari atenció 24 hores al dia els 365 dies de l’any”.
El ple també ha aprovat una segona moció institucional per seguir treballant en la conversió dels entorns escolars en àrees de protecció de la salut de la infància. El text recull propostes en els àmbits d’instal·lacions, entorns i accessos a les escoles, planificació urbanística i zonificació escolar.
També s’ha aprovat una moció per promoure la construcció dels intercanviadors ferroviaris i millorar la línia R8 entre Martorell i Granollers. S’ha aprovat amb els vots a favor de JuntsxSantCugat, ERC, CUP, PSC i Cs. La regidora no adscrita s’ha abstingut.