TV SANT CUGAT

L’Ajuntament destinarà 130 milions d’euros al nou servei de neteja i recollida de residus durant els propers 10 anys

(22/12/2023 – Redacció)

El ple municipal d’aquest mes de desembre ha aprovat –amb els vots a favor de tots els grups municipals excepte Vox, que s’ha abstingut– la licitació del nou contracte de servei de neteja viària  i recollida i transport de residus. La previsió és posar-lo en marxa a finals de 2024, una vegada s’hagi finalitzat el procés d’adjudicació.

Es tracta de la licitació més important de l’Ajuntament. El nou servei tindrà un cost global de 130.696.121,44 €, repartit en 4 lots. El primer, el corresponent a la neteja viària i recollida i transport de residus tindrà un contracte d’una durada de 10 anys.

El pressupost destinat a aquest servei s’ha hagut d’incrementar en un 53% per incorporar més efectius, més freqüències de neteja i maquinària més eficient. Cal tenir present que l’actual concessió es va adjudicar l’any 2010 i que durant tots aquests anys la població ha crescut un 17% amb el desenvolupament, entre d’altres, dels barris de Volpelleres i can Mates.

Amb aquesta gran licitació es vol millorar la neteja a la via pública, reforçar encara més la recollida selectiva i avançar cap a una major sostenibilitat en la gestió dels residus.

Comparteix

Sant Cugat Magazine #105

Directe TV

Enquesta

Què et sembla que s'avanci la data d'encesa de llums de Nadal?

Subscripció a la revista online

Fill out this field
Introduïu una adreça electrònica vàlida.

També et pot interessar

Abrir chat
Scan the code
Hola 👋
¿En qué podemos ayudarte?