TV SANT CUGAT

La via santcugatenca encercla el Monestir a distància

11/09/2020 – Redacció / 

La mobilització convocada per l’Assemblea Nacional Catalana (ANC), amb la col·laboració d’Òmnium Cultural Sant Cugat, per la Diada d’enguany ha arrencat aquesta tarda amb la seva edició més atípica fins al moment a causa de la crisi de la covid-19.

Al voltant de les 16 hores han començat a arribar els primers participants a la rambla del Celler, on membres voluntaris de l’organització els han indicat on s’havien de localitzar al llarg de la via santcugatenca. Creus a terra han marcat la distància de seguretat d’un metre i mig entre assistents, i per descomptat, amb l’obligatorietat de dur mascareta per adaptar-se a la situació sanitària. D’aquesta manera, santcugatencs i santcugatenques han rodejat el Monestir en una gran cadena humana passant per la plaça d’Ocatvià, els Jardins del Monestir, el passeig Francesc Macià i el carrer de la Torre. El moment més àlgid de la concentració s’ha viscut cap a les 17.14 hores quan els participants, amb senyeres, estelades i pancartes, han fet sentir les seves veus entre cançons i crits reivindicatius, reclamant la independència de Catalunya.

La Via santcugatenca ha estat l’acte local més multitudinari per celebrar la Diada d’enguany, amb una assistència de prop de mig miler de persones.

Comparteix

Sant Cugat Magazine #105

Directe TV

Enquesta

Què et sembla la prova pilot contra relliscades al paviment de la pl. d'Octavià?

Subscripció a la revista online

Fill out this field
Introduïu una adreça electrònica vàlida.

També et pot interessar

Abrir chat
Scan the code
Hola 👋
¿En qué podemos ayudarte?