TV SANT CUGAT

La policia local identifica a una regidora de la CUP en un piquet informatiu

La regidora de la CUP, Ariadna Sierra, ha denunciat que ha estat identificada per la policia local per poder continuar amb un piquet informatiu en el marc de la vaga general.

La regidora de la CUP, Ariadna Sierra, que formava part d’un d’aquests piquets a l’estació del centre, en el marc de la vaga general, ha denunciat que ha estat identificada per la policia local per poder continuar amb aquesta activitat.

Ariadna Sierra, regidora de la CUP Sant Cugat: “Ens hem aixecat per col·laborar dintre de la jornada de vaga. Estàvem repartint a les set i mitja del matí octavetes amb la informació de tota la jornada i és quan se’ns ha personificat un policia local dient-nos que on ens identificàvem o ja podíem marxar d’allà. Jo m’he acabat identificant perquè no podíem, si no, continuar amb l’activitat i em sembla molt estrany perquè és una activitat dintre d’una jornada de vaga més que legítima, més que legal. Ens preguntem si aquesta és la prioritat que té l’Ajuntament en un dia de lluita com aquest o si és una acció més de boicot dintre de les mostres de suport amb el poble palestí en el nostre poble. En qualsevol jornada de vaga, des dels comitès de vaga del 8 de març fins a qualsevol altra expressió en una vaga, mai ens hem trobat que ens hagin d’identificar, és més, mai ens hem trobat que un policia local identifiqués. Pot venir Mossos d’Esquadra a identificar pel que sigui i tenen el seu protocol, però és el primer cop que ens trobem un policia local identificant-nos.”

Comparteix

Sant Cugat Magazine #117

Directe TV

Enquesta

Està la ciutat preparada pels forts aiguats?

Subscripció a la revista online

Fill out this field
Introduïu una adreça electrònica vàlida.

També et pot interessar

Abrir chat
Scan the code
Hola 👋
¿En qué podemos ayudarte?