Els pares de la Manuela van perdre la seva filla el passat 20 de desembre, quan la jove, de vint anys, sortia de casa seva en patinet i va morir en un accident de trànsit al carrer de Llaceres. La família demana més mesures de seguretat en aquest carrer, que ja disposa d’alguns elements dissuasius, per garantir que no s’excedeixen els 30 quilòmetres per hora estipulats.
Camila, mare de la Manuela: “El que vull ara, per què sé que res em tornarà la meva filla, és la conscienciació. El què per a mí és important és que cap altra persona, passi pel que nosaltres estem passant. Facin alguna cosa en aquest carrer. Perquè jo, avui, visc aquí amb por.”
La família feia només tres mesos que s’havia traslladat de Barcelona a Sant Cugat a la recerca de més tranquil·litat. Ara, després del tràgic succés, la seva lluita és evitar que es repeteixi una situació similar. La família ha fet arribar les seves peticions a l’Ajuntament i està a l’espera d’una resposta.







