TV SANT CUGAT

Juank Busquets Garcia, dinamitzador cultural a la Unió

La Unió forma part de la història de Sant Cugat de manera molt intensa

 

Juank Busquets Garcia (Sant Cugat, 15 de març de 1976) és dinamitzador cultural a la nova Unió Santcugatenca. Busquets, a més de donar suport a les seccions, s’encarrega de la programació cultural i del viver de creació i residències artístiques: “És a dir, tota una part nova que a la Unió li faltava d’ençà que es va quedar sense local“. Afirma que la Unió és una de les entitats amb més futur de Sant Cugat i és un dels espais socioculturals més importants de la ciutat: “La Unió forma part de la història de Sant Cugat de manera molt intensa“.

Ha estudiat Turisme i Dret. Es defineix com una persona compromesa i un “facilitador” dins del món de la cultura, una paraula que assegura que li agrada molt. El Juank ha format part de diferents col·lectius i entitats de la ciutat entre elles l’Esbart, l’Ateneu o l’Esplai Pica-Roca. Actualment, forma part del col·lectiu LGTBI.

Juank Busquets Garcia és dinamitzador cultural a la Unió i el protagonista de la secció Santcugatencs de la revista Sant Cugat Magazine de maig

Una sèrie:’Six Feet Under’, és antiga. Va sobre un tanatori de gent bastant estranya.

Una cançó:‘Losing My Religion’ de R.E.M.

Una pel·lícula: ‘Alien’ i ‘Dolor y gloria​’ d’Almodóvar.

Un llibre: ‘Paulina’ és el gran llibre de la meva vida.

Un carrer de Sant Cugat: Pau VI (Sant Francesc), on vaig néixer.

Una persona: La meva àvia.

Què és l’últim que fas abans d’anar-te’n a dormir? Faig unes respiracions i intentar controlar l’ansietat i els nervis.

A quina hora et sona el despertador? Em desperto sense despertador però màxim a les 8 del matí.

T’agrada cuinar? Soc molt cuinetes. La cuina és la meva gran teràpia.

Quin és el teu plat estrella: Tinc molts! Tothom em demana el fricandó.

I el teu plat preferit: Les mandonguilles que feia la meva àvia.

Xarxes socials, sí o no? Sí, però cada vegada menys. Cosa que estic molt content. Vaig tenir un temps de bastant “enganche“.

Un defecte: Soc molt intens i nerviós.

Una virtut: Alegre.

Un bar o restaurant de Sant Cugat: El Molí, a la plaça Pep Ventura.

Quina és la millor entitat de la ciutat? Cal Temerari és un dels projectes d’associacionisme més ferms.

Una festa: Carnaval.

Què odies de Sant Cugat? Algunes persones per com condueixen per Sant Cugat. Hi ha cotxes molt grans que haurien de venir amb un manual d’instruccions.

I què és el que més t’agrada? Els arbres i la llum de Sant Cugat.

Dreta o esquerra? Soc dretà.

Amb quin polític aniries a sopar? Amb l’Ayuso, crec que m’ho passaria bomba.

I polític municipal? Crec que he anat a sopar amb tots els que m’interessaven. No aniria a sopar amb cap persona de Vox.

Un record de petit de Sant Cugat: Els dijous de mercat amb la meva àvia.

Si et busquem, on et podem trobar: Pel centre i a la Unió!

Si no visquessis a Sant Cugat, on viuries? A la Garrotxa.

Què volies ser de petit? És estrany no voler ser res? No tenia cap vocació.

Amb qui et faries una selfie? Rodrigo Cuevas, és un artista asturià que em té enamorat. Ell i el seu missatge.

A quina persona de Sant Cugat t’agradaria que féssim aquest qüestionari: Jordi Brizo.

 

Comparteix

Sant Cugat Magazine #105

Directe TV

Enquesta

Què et sembla la prova pilot contra relliscades al paviment de la pl. d'Octavià?

Subscripció a la revista online

Fill out this field
Introduïu una adreça electrònica vàlida.

També et pot interessar

Abrir chat
Scan the code
Hola 👋
¿En qué podemos ayudarte?