(22/05/2023 – Redacció)
L’escola Fusió Música i Dansa està d’aniversari i per commemorar els seus 50 anys a la ciutat ha organitzat tota una sèrie d’activitats on destaca l’espectacle commemoratiu d’aquest diumenge al Teatre-Auditori. Un gran acte que va comptar amb la presència de l’alcaldessa, Mireia Ingla, el tinent d’alcaldia de Presidència, Pere Soler; i la tinenta d’alcaldia de Cultura, Esther Madrona, entre moltes altres personalitats.
L’espectacle s’ha iniciat amb una escenificació de la història de l’escola, que fundar Pilar Roig al curs a principis dels anys 70 i va esdevenir una de les primeres a tot Catalunya en fomentar la vivència artística unificada de la música i la dansa. La segona part de l’espectacle es va convertir en una veritable festa d’aniversari que van compartir artistes, alumnes i públic.
Durat aquest 2023, Fusió Música i Dansa ha organitzat diverses activitats amb l’objectiu de rememorar la història del centre, tan integrat a la vida social i cultural de St. Cugat i que ha format a més de 15.000 santcugatencs i santcugatenques tant en l’art de la música com de la dansa, molts dels quals, posteriorment, s’han dedicat professionalment a aquestes disciplines arreu del món.