TV SANT CUGAT

Els veïns del c/ Pearson de La Floresta ja no podran aparcar els seus vehicles al carrer

(5/4/2024 – Redacció)

Els veïns del carrer Pearson de La Floresta no podran aparcar el seus vehicles al carrer a partir d’aquest 8 d’abril. L’Ajuntament ho ha comunicat amb un adhesiu als seus vehicles i els ha donant un plaç de quatre dies per retirar-los. Una mesura que afecta a una trentena de veïns de la zona.

El carrer Pearson està senyalitzat amb la prohibició d’aparcar en alguns trams concrets, però degut a la seva llargada i orografia les ordres de prohibició poden resultar escases i confuses. Les places d’aparcament no estan senyalitzades al terra, que és estret i de plataforma única en molts trams, excepte a les places habilitades per a l’aparcament de persones amb mobilitat reduïda.

Els veïns afectats asseguren que els vehicles estacionats no obtaculitzen els pas de camions o ambulancies i que aquesta tema no s’ha tractat als Consells de Barri de la Floresta. En tot cas, demanan que s’estudiin altres solucions com convertir el carrer en zona verda.

Els veïns s’han dirigit a l’Ajuntament i estan a l’espera d’una resposta, però mentrestant, aquest mateix dilluns ja hauran de buscar un nou espai per a aparcar els seus vehicles.

Comparteix

Sant Cugat Magazine #110

Directe TV

Enquesta

En quin règim d’habitatge viu a Sant Cugat?

Subscripció a la revista online

Fill out this field
Introduïu una adreça electrònica vàlida.

També et pot interessar

Abrir chat
Scan the code
Hola 👋
¿En qué podemos ayudarte?