TV SANT CUGAT

El Teatre-Auditori presenta la temporada 2024-2025

El Teatre-Auditori Sant Cugat ha presentat la primera part de la nova temporada que aixecarà el teló el divendres 27 de setembre amb la comèdia de  la temporada barcelonina, “El favor” de Susana Garachana, i es tancarà el 31 de gener de 2025.

Aquesta nova temporada representa la progressió d’un canvi gradual que navega entre les propostes més conegudes i el vertigen més emergent als que tots ens podem acostar amb la intenció de saber-ne alguna cosa més.  Pel que fa el teatre, comptem amb grans noms de la professió com la companyia T de Teatre amb “La dona fan tasma”, Rosa Renom i Jordi Boixaderes a “Casa Calores” de Pere Riera, Mercè Aránega i Miriam Iscla a “Amnè

sia” de Nelson Valente, “Zoo de vidre” de la Perla 29, Vicky/Victoria Luengo amb la seva aclamada interpretació  del monòleg de Suzie Miller, “Prima Facie” i “Los amigos de ellos dos” amb la Goyaritzada Malena Alterio, però  també apostem pels llenguatges escènics més innovadors amb La Calòrica i la seva producció més ambiciosa fins al moment, “Le congrès ni marche pas” i “Ma solitud”, una petita joia de la mà de Guillem Albà, una màgica  combinació de teatre d’objectes i clown, que forma part de la programació nadalenca del Teatre-Auditori.

La dansa juga amb la mateixa dinàmica, portant grans clàssics com “El trencanous” del Ballet de Barcelona o el  premiat “Forever Tango” de Luís Bravo, i també la trencadora i engrescadora visió del Marcos Morau i la seva  companyia La Veronal amb la producció “Firmamento”, adreçada especialment al públic jove, i la programació  de música també pretén oferir diversitat als nostres espectadors a través d’experiències úniques de la mà de  Rodrigo Cuevas amb “La Romería”, Mayte Martín amb “Tatuajes”, el compositor i pianista canadenc Tony Ann  en concert, com a part del Festival de Jazz de Barcelona, i Rita Payés, homenatjada pel mateix festival, que ens  oferirà un concert molt especial, anomenat “De camino al camino”. A més a més, sempre recolzant la música  clàssica, comptarem amb la participació de l’Orquestra Simfònica Sant Cugat, l’Orquestra Simfònica del Vallès i la  Franz Schubert Filharmonia, així com el concert d’homenatge a Victòria dels Àngels amb motiu del centenari del  seu naixement, de la mà de l’Orquestra Simfònica Victoria de los Ángeles (OSVA) i tres sopranos solistes. Aquest  concert també s’ha programat en col.laboració amb altres equipaments del territori.

Entre altres propostes, la familiar, brillarà aquesta temporada amb el Festival Petits Camaleons, “Tot esperant en  Will”, “Madame Lumière”, “faM” de Circ Nou Barris i “Mr.Bo”, de la premiada companyia basca Marie de Jon gh. A més a més, enguany comptarem amb una programació nadalenca especial, des del 15 al 30 de desembre,  amb 8 espectacles diferents.

Balanç Temporada 23/24
El Teatre-Auditori Sant Cugat tanca la temporada estable 2023/24  amb un total 77.231 espectadors, dels quals, 62.572 han gaudit  de la programació estable i 14.659 de la programació educativa.  L’ocupació de la temporada estable ha estat del 80%. La programació educativa ha comptat amb un total de 16 espectacles, amb 32 funcions, amb 14.659 espectadors i 3.782 alumnes que han actuat a dalt de l’escenari com a protagonistes dels tres projectes participatius: La Cantata Infantil, Scrooge un musical per Nadal i Cantània.

Més enllà dels 30 anys
La passada temporada del Teatre-Auditori, vam celebrar el nostre  30è aniversari a través d’una programació especial entre el 20 i 25 de  setembre, amb espectacles a càrrec de Joan Pera, Quim Masferrer, Pau  Vinyals, Tomeu Amer, Pau Vallvé i la veterana companyia Xip Xap i, prèviament, havíem iniciat la temporada amb l’estrena de l’espectacle “Il com battimento di Tancredi e Clorinda” de l’Ensemble Contratemps, després d’una residència artística i tècnica, realitzada al mateix Teatre-Auditori,  d’aquesta companyia santcugatenca especialitzada en música antiga.   Des d’aquesta estrena, el dissabte 16 de setembre 2023, fins al concert   “excepcional”, “Spain Forever Again”, de la mà de Michel Camilo & Tomatito, el dijous 18 de juliol d’enguany, el Teatre-Auditori ha ofert més de 70  espectacles d’un ampli ventall de gèneres (72 espectacles i 76 funcions).  Per gènere, vam oferir 23 espectacles de teatre, 12 concerts de música  clàssica, 10 de música amplificada, 9 espectacles de dansa, 4 òperes, 2  espectacle de poesia, 4 d’humor i 8 espectacles familiars, a més de tots els  concerts programats com a part del festival Petits Camaleons, el cicle Jazzenviu i les funcions del cicle Una hora de màgia. Com sempre, un dels nostres principals objectius és arribar al públic amb espectacles de tot tipus teatre, dansa, música, òpera, poesia, circ, màgia i humor, sempre pensant  en diversos perfils d’espectadors, i també oferint accions i activitats complementàries per tal d’establir una connexió més directa entre artistes i públic. Un exemple d’aquesta tipologia d’activitats és la visita guiada gratuïta prèvia a la funció, adreçada a persones amb discapacitat visual (Visita tàctil) en què els assistents podren tocar elements del vestuari, l’attrezzo i l’escenografia de l’obra. Després del seu èxit la temporada passada amb la producció del TNC, “La plaça del diamant” repetirem l’experiència amb “Amnèsia” de Nelson Valente.

Comparteix

Sant Cugat Magazine #105

Directe TV

Enquesta

Què et sembla la prova pilot contra relliscades al paviment de la pl. d'Octavià?

Subscripció a la revista online

Fill out this field
Introduïu una adreça electrònica vàlida.

També et pot interessar

Abrir chat
Scan the code
Hola 👋
¿En qué podemos ayudarte?