TV SANT CUGAT

El Sant Cugat F.C. presenta la temporada 2023-24 “a tota vela!”

(11/10/2023 –  Redacció)  

“A tota vela”, aquest és el lema amb el que el Sant Cugat F.C. ha adoptat per a dur a terme un espectacular acte de presentació de la temporada 2023-24 que va omplir la ZEM Jaume Tubau de jugadors, families, pirates i molta màgia. Una presentació que ha tornat a omplir de gom a gom les graderies i la gespa de la ZEM Jaume  Tubau. Els 52 equips, 850 futbolistes i les  respectives famílies han protagonitzat una Presentació on hem vist un vaixell pirata navegar per la  gespa del Tubau i hem vist volar, literalment, a alguns jugadors.

Televisió Sant Cugat va retransmetre en directe l’esdeveniment i el tornarà a emetre íntegrament en diferents horaris al llarg d’aquests dies gràcies al patrocini de Sorea, Telpark, HP i Family Bakery, així com la col·laboració de Sprint Idiomes i Gestoría Ángel González.

El president del club, Llorenç Santasusagna ha aprofitat la presència de la regidora de cultura i esports de l’Ajuntament, la Sra.  Núria Escamilla; per demanar la renovació del camp de F7, que actualment no està en les  condicions òptimes per acollir els entrenaments i partits del gran nombre d’equips del Sant Cugat. La  regidora ha recollit la petició i ha assegurat que “estem treballant en un projecte, i si tot va bé, el  proper estiu farem la reforma del camp”.

A més, Escamilla ha reconegut la tasca “formativa” del SantCu, “la seva centenària història” i ha  posat el focus en la feina feta en la promoció del futbol femení: “quan molts clubs, de la ciutat i de  Catalunya, comencen a anar, el Sant Cugat ja ha anat i tornat en molts aspectes”.  

En acabat, el President Santasusagna, ha entregat una samarreta del Sant Cugat F.C. tant a la  regidora com al delegat del Vallès de la Federació Catalana de Futbol, Jacobo Doménech; als  presidents de les entitats solidàries Esport Solidari Internacional, Josep Maldonado, Fundació DAMM,  Ramon Agenjo, i Fundació Egala, Jaume Garcia; i a la vicepresidenta de Creu Roja a Sant Cugat, Rosa  Maria Calvo.  

Durant la Presentació, s’ha repassat les diferents iniciatives solidàries i socials del SantCu, amb  especial èmfasi en la creació, de la mà de la Fundació Egala, de l’Escola de Futbol Sant Cugat Boulembou, al Senegal, en ple cor de l’Àfrica.

El Premi al Personatge SantCu 2023 a estat per a Marisol Blesa, administrativa del club, per “una vida sencera  dedicada al Sant Cugat F.C.”. 

Comparteix

Sant Cugat Magazine #105

Directe TV

Enquesta

Què et sembla la prova pilot contra relliscades al paviment de la pl. d'Octavià?

Subscripció a la revista online

Fill out this field
Introduïu una adreça electrònica vàlida.

També et pot interessar

Abrir chat
Scan the code
Hola 👋
¿En qué podemos ayudarte?