El pròxim dissabte 7 de juny, el pavelló de la ZEM La Guinardera acollirà la 3a edició de la Festa del Soci del Futbol Sala Sant Cugat, una jornada que combinarà esport, convivència i celebració per posar punt final a la temporada 2023-2024. L’esdeveniment, que es va iniciar amb èxit l’any 2022 i que ja és una cita consolidada al calendari del club, reunirà novament centenars de socis i famílies. En l’edició anterior es van aplegar prop de 300 persones, i enguany la participació torna a ser destacada.
Torneig social 3×3
La jornada arrencarà a les 10.30 h amb un torneig intern de futbol sala en format 3×3, que comptarà amb la participació de 165 jugadors i jugadores distribuïts en sis categories: miniprebenjamí (1 equip), prebenjamí (2 equips), benjamí (5 equips), aleví-infantil (8 equips), cadet-juvenil (6 equips) i una categoria reservada per a pares i mares (10 equips). El torneig reunirà futbolistes actuals, tècnics, familiars, directius i exjugadors en una competició de caire lúdic i inclusiu que s’allargarà fins a les 19.30 h.
Sopar de germanor
Com a cloenda, el club ha organitzat un sopar de germanor obert a tota la comunitat del Futbol Sala Sant Cugat. Els jugadors i jugadores del club hi estan convidats, mentre que els pares i mares podran assistir-hi abonant 15 euros. Els germans menors de jugadors tindran un menú infantil a un preu reduït de 9 euros.
Les inscripcions al sopar romandran obertes fins al dimecres 4 de juny a les 20 h. Fins ara, ja s’hi han inscrit més de 230 persones, una xifra que confirma l’esperit de cohesió i pertinença que promou aquesta festa de club.
Amb aquesta celebració, el Futbol Sala Sant Cugat posarà punt final a una nova temporada marcada per la participació i el creixement social de l’entitat.
Inscripcions en aquest enllaç.