El descarrilament d’una màquina de treballs està alterant des de les set del matí la circulació de la línia S1 de Ferrocarrils de la Generalitat (FGC), que uneix el Vallès amb Barcelona, a l’alçada de Mira-sol. En concret, circula un tren cada 20 minuts. FGC ha recomanat que els usuaris facin servir Rodalies per desplaçar-se entre Terrassa i Barcelona. Les línies de Ferrocarrils S2, L7 i L12 circulen amb normalitat. L’incident ha provocat retencions a les autopistes que connecten el Vallès amb Barcelona i ha col·lapsat també el servei de Rodalies.
1.000 alumnes participaran en el festival de final de curs de les escoles de dansa Esther Bosch a Sant Cugat
L'espectacle, titulat El Gran Magatzem de les Il·lusions, se celebrarà els dies 19 i 20 de juny al Teatre-Auditori Emma Vilarasau de Sant Cugat i es podrà seguir en directe per Televisió Sant Cugat.





