TV SANT CUGAT

El Club d’Aeromodelisme de Sant Cugat recupera la Festa del Cel en el seu 40è aniversari

(27/06/2022 – Redacció)  

El Club d’Aeromodelisme de Sant Cugat està d’enhorabona i per dos motius: aquest 2022 celebra els seus 40 anys d’història i a més ha recuperat aquest diumenge 26 de juny la Festa del Cel. Una celebració que durant 5 anys no s’ha pogut fer i que l’organització espera que l’any que ve torni a estar inclosa en el programa de Festa Major.

La Festa del Cel s’ha celebrat aquest diumenge 26 de juny

Una mostra on s’ha pogut veure l’exhibició de diferents pilots del club i les seves aeronaus: des d’avions, helicòpters fins a drons. A més també s’ha pogut fer bateig de vol.

Han participat més d’una trentena de pilots

En aquesta nova edició de la Festa del Cel han participat més d’una trentena de pilots i un centenar de persones no s’han volgut perdre aquest esdeveniment. Una festa en què també s’ha sumat l’alcaldessa Mireia Ingla i el regidor d’esports Francesc Carol.

Xavier Torradas, president del Club Aeromodelisme Sant Cugat, amb lalcaldessa Mireia Ingla

El club va néixer l’any 1982. La seva primera ubicació va ser a Can Colomer, més tard es van traslladar a Can Vollpalleres i finalment les actuals instal·lacions es troben a Can Barata.

Podreu trobar el Club d’Aeromodelisme de Sant Cugat al camí de Ramade, s/n.

Comparteix

Sant Cugat Magazine #110

Directe TV

Enquesta

En quin règim d’habitatge viu a Sant Cugat?

Subscripció a la revista online

Fill out this field
Introduïu una adreça electrònica vàlida.

També et pot interessar

Abrir chat
Scan the code
Hola 👋
¿En qué podemos ayudarte?