TV SANT CUGAT

Consulta el programa del Carnaval de Sant Cugat 2024

(26/1/2024 – Redacció)

Enguany els actes del programa del Carnaval a Sant Cugat han patit una retallada del pressupost de prop del 50%, tot i així la Comissió de Carnaval, el Gall de Sant Cugat i l’Ajuntament han organitzat del 8 al 14 de febrer, una programació amb una quinzena d’activitats oberta a la participació ciutadana. Una retallada que han volgut deixar palesa organitzant la roda de premsa de presentació del programa sota un pont. Des de l’organització han afirmat que els problemes per a organitzar aquesta edició del Carnaval de Sant Cugat van més enllà del pressupost.

Tot i la manca de pressupost són poques les activitats que no s’han pogut celebrar com el Mardi Gras o el concurs d’aparadors que han caigut del programa, la resta es mantenen però amb retallades, que es faran paleses des del mateix Dijous Gras quan començarà el Carnaval amb la baixada del Gall i el Ball del Estirats. Una altra de les retallades serà al cercatasques de divendres nit que enguany no tindrà un local per finalitzar la festa i es durà a terme a la plaça de l’Om.

Un dels moments més esperats serà, dissabte dia 10, amb el Ball de Gitanes, que en aquesta edició marcarà un nou rècord de participació amb 81 quadres i 648 persones inscrites, 120 més que el 2023. Un acte que es manté en el format d’altres anys i on només es deixarà de servir el brou de després del ball.

El cartell que acompanya les activitats d’aquest Carnaval de Sant Cugat és obra de l’Ingrid Macià, alumne de 2n Curs d’Il·lustració de l’Escola d’Art i Disseny de Sant Cugat.

Dimecres 14 de febrer es posarà fi al Carnaval amb el retorn del poder, la processó d’enterrament i la Sardinada enllaunada. Una quinzena d’activitats que podeu consultar al web de televisió Sant Cugat.

 Programa d’activitats CARNAVAL SANT CUGAT 2024

DIJOUS 8 DE FEBRER

 19.15 h | Plaça de Sant Pere. Inauguració i presentació del programa de Carnaval amb la Isabel de Sant Cugat.

19.30 h | Plaça de Sant Pere. Ball dels Estirats
A càrrec del cos de dansa de l’Esbart Sant Cugat i del Grup Mediterrània
Organitza: Comissió del Ball dels Estirats

 19.35 h | Carrer Major. Crida del Gall
Amb els Músics Populars de la Crida del Gall
Col·labora: EMTSC, La Batuescola, Diables de Sant Cugat

 19.40 h | Plaça d’Octavià. Baixada del Gall i processó cap a l’Ajuntament
Recorregut: pl. d’Octavià, c. de Santiago Rusiñol, c. del Carme, plaça de la Vila.

 20 h | Plaça de la Vila. Presa de poder i pregó de Carnaval
A càrrec del Gall de Sant Cugat.

DIVENDRES 9 DE FEBRER

 20 h | Inici del Cercatasques a plaça Pep Ventura. Final a les 1:30 h a la plaça de l’Om.

DISSABTE 10 DE FEBRER

 11 h | Inici de les cercaviles de Gitanes
Acompanyament musical a càrrec de: Escola Municipal de Música Victòria dels Àngels, Escola de Música Tradicional de Sant Cugat, Fusió, Escola Nota de pas, Col·lectiu de música antiga de Sant Cugat i Els Ministrers de la ciutat.

 12.45 h | Plaça d’Octavià. Ball de Velles

 13 h | Plaça d’Octavià. Ball de Gitanes (81 quadres, 648 persones ballant)
Organitza: Comissió de Gitanes

 18.30 h | Av. Cerdanyola amb Passeig Torreblanca. Convocatòria de comparses infantils i familiars

 18.30 h | Av. Cerdanyola amb Carrer Borrell. Convocatòria de comparses d’adults

 19 h | Jardins del Vallès i Av. Cerdanyola amb Passeig Torreblanca. Rua de comparses de Carnaval
Recorregut: av. de Cerdanyola, c. de la Creu, c. de la Torre, pl. d’Octavià.

 20 h | Plaça d’Octavià. Comparses a escenari i entrega de premis
Amb Isabel de Sant Cugat.

22 h | Plaça d’Octavià Sopar Popular amb Mocho Farile

23h | Concert i Ball a plaça Octavià / 00 h Golden Beat / 1:30 h Riki Undersounds
Organitza: Sotasons

DIUMENGE 11 DE FEBRER

11 h | Plaça de Sant Pere. Baixada de Gitanetes (52 parelles.)

 11.30 h | Plaça d’Octavià. Pregonet de Carnaval

 11.40 h | Plaça d’Octavià. Ball de Gitanetes
Organitza: Comissió de Gitanes

 12 h | Plaça d’Octavià. Animació infantil amb La Portàtil FM

DIMECRES 14 DE MARÇ

 19.30 h | Plaça de la Vila. Retorn del poder i processó d’enterrament

Recorregut: De la Pl. de la Vila fins a la Llotgeta del monestir.

20 h | Pl. d’Octavià. Sardinada enllaunadaLa programació tambè es podrà consultar properament en línia a carnavalsantcugat.cat i per les xarxes socials tant de @carnavalsantcugat


Comparteix

Sant Cugat Magazine #108

Directe TV

Enquesta

Sant Cugat ja no disposa de comissaria per renovar DNI i passaports. De qui és la culpa?

Subscripció a la revista online

Fill out this field
Introduïu una adreça electrònica vàlida.

També et pot interessar

Abrir chat
Scan the code
Hola 👋
¿En qué podemos ayudarte?