(10/02/2023 – Redacció )
Ametller Origen obrirà un nou establiment al Mercat Vell, ocuparà prop de la meitat de l’equipament i des de l’Ajuntament esperen que serveixi per revitalitzar-lo. Aquest serà el quart establiment d’Ametller Origen a Sant Cugat: a l’avinguda de Cerdanyola, al carrer Francesc Moragas, a la rotonda del Xic i ara també a la plaça de Sant Pere.
El nou establiment ocuparà 8 parades obertes i amb la seva entrada es durà a terme també la reforma d’alguns espais com els banys de la planta inferior i la recuperació de la planta superior com a sala de dinamització gastronòmica.
L’antic Mercat Pere San
L’històric mercat de la plaça de Sant Pere, obra de l’arquitecte Ferran Cels, es va construir sobre les ruïnes de l’antiga ermita i es va inaugurar al públic el 1911. Va adoptar el nom franquista de mercat de Pere San i va ser durant molts anys l’únic mercat de la ciutat fins a la construcció del de Torreblanca. El 2015 es va reinaugurar com a nou Mercat Vell, després d’uns anys de reformes i amb una nova empresa gestora que va apostar per un nou concepte de venda de producte i degustació. Després d’uns anys en què va anar perdent paradistes, la nova entrada d’Ametller Origen ha de servir per a tornar a revitalitzar aquest espai.