TV SANT CUGAT

Les inscripcions per al Ball de Gitanes s’obriran del 28 de setembre

El 10 d’octubre es tancaran les inscripcions i el 12 d'octubre es farà públic el sorteig de places.

Ivan Flix. Dilluns 14 de setembre del 2026. 14:33 h

La comissió del Ball de Gitanes de Sant Cugat ja està treballant en l’edició del 2027 que se celebrarà el 6 de febrer a la plaça d’Octavià. Les inscripcions s’obriran el 28 de setembre i es tancaran el 10 d’octubre. Dos dies després, dilluns 12 d’octubre, es farà públic el sorteig de places i es notificarà els resultats per correu electrònic als participants. 

Comissió del Ball de Gitanes: “Seguint el model dels darrers anys les inscripcions es faran per colles (formades per 4 quadros de 8 balladors/es cadascun). Però no patiu, aquells quadros que no tinguin colla seran agrupats per la mateixa comissió.”

Els assajos començaran el 19 d’octubre i es mantindran els mateixos dies i horaris d’assaig d’altres anys: els dilluns i els dimecres a les 21 hores.

El ball de Gitanes de Sant Cugat es farà el 6 de febrer a la plaça d’Octavià. La organització ha fet una crida per trobar voluntaris que vulguin ajudar durant les cercaviles prèvies al ball.

Calendari del Ball de Gitanes
Des de la comissió han publicat aquest calendari d’inscripció, assajos i la ball: 

  • 28 de setembre: obertura d’inscripcions del ball de Gitanes de 2027. 
  • 10 d’octubre: tancament d’inscripcions, sorteig de places (si s’escau el dilluns 12) i comunicat als quadres participants. 
  • 19 d’octubre – 4 novembre: inici d’assajos “pas a pas”. Ensenyarem el ball. 
  • 9 de novembre: inici d’assajos de repàs general, fent pausa per Nadal (des del 24 de desembre al 10 de gener, el dia 11 es reprendrà l’activitat).  
  • 9 de desembre: hi haurà un assaig de repàs dels xotis i catxutxes. ○ Acabant el 14 i 16 de desembre amb el repàs de jota. 
  • 21 de desembre: inici dels assajos obligatoris per torns. Recordem que l’assistència és OBLIGATÒRIA i imprescindible, ja que són assajos de màxima importància. No venir repercuteix negativament en el resultat final a plaça, així com en l’esforç i dedicació de qui sí que ha assajat i s’ha compromès.
  • 25 i 27 de gener: assajos generals per torn a la Guinardera. 
  • 1 i 3 de febrer: assajos amb músics per torn a plaça Octavià. 
  • 6 de febrer: ballada a la plaça d’Octavià!

Comparteix

Sant Cugat Magazine

Directe TV

Enquesta

Està la ciutat preparada pels forts aiguats?

Subscripció a la revista online

Fill out this field
Introduïu una adreça electrònica vàlida.

També et pot interessar