La plataforma Cultura al Carrer ha convocat una manifestació el proper 23 de maig per reclamar una ciutat més viva i accessible per a tothom. La plataforma ha denunciat que moltes entitats continuen tenint dificultats per organitzar activitats a l’espai públic. Això és degut a les restriccions i la manca de criteris clars.
Cultura al carrer: “Fa un any que les entitats de Sant Cugat ens vam unir per defensar l’espai públic davant les restriccions, la burocràcia i les dificultats creixents per fer activitat cultural, social i de lleure als carrers i places. Seguim reclamant una ciutat més oberta, viva i accessible per a tothom. Per això convoquem una gran manifestació”.
La manifestació del dia 23 comptarà amb accions de més de 20 entitats. El recorregut s’iniciarà a la plaça de la Vila a les 12:00 i acabarà a la plaça d’Octavià.





