TV SANT CUGAT

Andreu Gomila, nou cap de programació i relacions externes del Teatre-Auditori Emma Vilarasau.

Gomila assumirà el càrrec en substitució de Gerald-Patrick Fannon, que ha estat al capdavant de la programació de l’equipament durant 30 anys.

El Teatre-Auditori Emma Vilarasau incorporarà el poeta, crític teatral i gestor cultural, Andreu Gomila i Llobera com a nou cap de programació i relacions externes. Gomila assumirà el càrrec en substitució de Gerald-Patrick Fannon, que ha estat al capdavant de la programació de l’equipament durant 30 anys.

La incorporació d’Andreu Gomila s’ha resolt a través d’un concurs per a la constitució d’una borsa de treball específica, mitjançant el sistema d’oposició lliure. 

Andreu Gomila (Palma de Mallorca, 1977) és llicenciat en Periodisme per la Universitat Autònoma de Barcelona i màster en Teoria de la Literatura i Literatura Comparada. Amb una trajectòria consolidada en el periodisme cultural, ha estat director de Time Out Barcelona (2010-2017), cap de Cultura del diari Ara i cap d’Espectacles del diari Avui, i actualment coordina les seccions de Teatre i Dansa i de Llibres de Time Out Barcelona, a més de col·laborar en diversos mitjans de referència.

En l’àmbit de la gestió cultural, ha estat impulsor de projectes com el festival Alcools. Poesia en escena a la Sala Beckett, director del cicle Les Quatre Estacions al Palau de la Música Catalana i assessor de diversos festivals, entre els quals el Grec Festival de Barcelona i el Festival Nacional de Poesia a Sant Cugat.

Autor de poesia, narrativa, assaig i teatre, així com traductor i editor, guanyador del 18è Premi de Poesia Sant Cugat a la memòria de Gabriel Ferrater el 2020 amb l’obra Felanitx, Gomila aporta una mirada transversal sobre les arts escèniques i la cultura contemporània, amb una àmplia xarxa de relacions dins el sector.

Amb aquesta incorporació, el Teatre-Auditori Emma Vilarasau inicia una nova etapa en la seva direcció artística i de projecció externa, amb l’objectiu de continuar reforçant el seu paper com a equipament cultural de referència al país.

Comparteix

Sant Cugat Magazine #120

Directe TV

Enquesta

Està la ciutat preparada pels forts aiguats?

Subscripció a la revista online

Fill out this field
Introduïu una adreça electrònica vàlida.

També et pot interessar