L’equip de govern ha presentat al darrer ple municipal el seu informe en relació a la segregació de l’àmbit de l’EMD de Bellaterra i l’àmbit de Can Fatjó dels Aurons del terme municipal de Cerdanyola del Vallès. Aquest informe, requerit pel municipi veí, ja s’havia fet públic fa unes setmanes i la dació de compte al ple ha estat un mer tràmit, un fet informatiu que no s’ha hagut de sotmetre a votació, però que sí ha servir per a que tots els grups municipals manifesten el seu posicionament. Alguns partits, com el PP, no han estat crítics amb l’informe de l’equip de govern format per Junts per Sant Cugat i ERC.
La portaveu socialista, Elena Vila, companya de partit de l’alcalde de Cerdanyola, ha estat una de les més crítiques amb l’informe.. Des d’En Comú Podem han firmat que “primer cal centrar-se en resoldre els problemes dels barris abans de centrar-se en altres embolics”.
La CUP Sant Cugat no està d’acord a l’annexió en els termes que s’està plantejant i ha afirmat que Sant Cugat encara no té “les dades suficiente per prendre aquesta decisió”.





