El passat mes de juny, des de la plataforma Cultura al Carrer vam demanar formalment una reunió conjunta amb l’Ajuntament de Sant Cugat per obrir un espai de diàleg real sobre el futur de la cultura al carrer a la ciutat. Des de la plataforma afirmen ara que: “Tres mesos més tard, encara no hem rebut cap convocatòria”.
Cultura al Carrer: “A mitjans d’agost, la tinenta d’alcaldia Cristina Paraira declarava als mitjans que s’havien iniciat contactes amb les entitats. La realitat és ben diferent: únicament es va enviar un correu electrònic a algunes de les entitats adherides. La nostra resposta va ser clara i unànime: volem una reunió conjunta com a plataforma, no un intercanvi fragmentat i parcial. La resposta de l’Ajuntament ha estat, un cop més, el silenci administratiu.”
Des de Cultura al Carrer reiteren la seva “voluntat de diàleg amb el conjunt de la plataforma” i asseguren que: “La cultura no es pot regular d’esquena a les persones i entitats que la fan possible”.Cultura al Carrer: “Mentrestant, hem sabut que el consistori està redactant una guia per regular els actes a l’espai públic. Aquesta guia s’està elaborant sense comptar amb la participació de les entitats que donen vida cultural als carrers i places de Sant Cugat, i sense escoltar les necessitats col·lectives que des de Cultura al Carrer portem mesos reclamant posar sobre la taula.”





