TV SANT CUGAT

Detenen dos menors acusats de robar set mòbils a la botiga Orange del centre

Els Mossos d’Esquadra van detenir aquest cap de setmana dos menors acusats d'haver robat a l'establiment d’Orange del carrer de Santiago Rusiñol a Sant Cugat.

Els Mossos d’Esquadra van detenir aquest cap de setmana dos menors acusats d’haver robat a l’establiment d’Orange del carrer de Santiago Rusiñol. Els fets es van produir la matinada de dissabte a diumenge sobre tres quarts de quatre, quan els Mossos van rebre l’avís i es van desplaçar fins a l’establiment. En arribar van veure que l’aparador estava trencat i van trobar una tapa de clavegueram amb la que suposadament els lladres havien aconseguit accedir a l’interior de l’establiment.

Els agents van identificar dos menors sospitosos al passeig de Francesc Macià i, en detectar que portaven set mòbils encara amb l’alarma posada, van procedir a la seva detenció.  Tres dies després dels fets, la façana de la botiga Orange encara presenta forts desperfectes.

Comparteix

Sant Cugat Magazine

Directe TV

Enquesta

Està la ciutat preparada pels forts aiguats?

Subscripció a la revista online

Fill out this field
Introduïu una adreça electrònica vàlida.

També et pot interessar