Comencen les inscripcions i els assaigs per al ball de Gitanes

06/11/2019 – REDACCIÓ /

La comissió del Ball de Gitanes ha anunciat a les xarxes socials que ja estan obertes les inscripcions per al ball del carnaval, que es celebrarà el 22 i 23 de febrer.

Publicitat

Amb l’inici de les inscripcions es reprèn des d’aquest mes de novembre el cicle anual de les gitanes amb assaigs els dilluns i els dimecres a les 10 del vespre al vestíbul del Teatre Auditori.

Els interessats en participar d’aquesta tradició santcugatenca es podran apuntar a la ballada d’adults del Ball de Gitanes i al Ball de Velles que es celebrarà el 22 de febrer i a la ballada de nens i nenes del Ball de Gitanetes i Giovenetes del diumenge 23 de febrer.

El ball de Sant Cugat és una adaptació de la dansa tradicional Salvador Melo i des del 2007 està obert a tots els santcugatencs. Abans, era un ball restringit a un grup de l’Esbart.

Enguany tornarà a reclamar la llibertat del poble català i la dels presos polítics.

Feu un comentari