23/11/2020 – Tina Forest Illas /
Tercera victòria consecutiva a casa. El Patí Hoquei Club Sant Cugat s’ha imposat per 3 a 1 contra el Club Patí Vilafranca en un partit que els locals han hagut de remuntar. Amb aquesta victòria els vermell-i-negres s’adjudiquen la tercera posició a la taula de classificació.
El partit ha començat amb intensitat pels de Sant Cugat, que han arribat a porteria en múltiples ocasions en jugades que han generat perill. El gol, però, se l’ha emportat el conjunt visitant, un punt sumat al marcador que complicava el partit als santcugatencs.
Els locals, però, no s’han deixat enfonsar, i amb un joc més calmat de l’habitual i picant pedra han aconseguit capgirar el partit i avançar-se al marcador, amb fins a tres gols, l’últim a falta de 10 segons per acabar l’enfrontament.
Victòria clau que situa els santcugatencs a la posició de bronze. A la propera jornada l’equip intentarà aconseguir la primera victòria fora de casa, que de moment encara se li resisteix. Ho farà contra el dotzè i últim classificat, el CP Areces Pavitek.