24/05/2021 – Redacció /
Sant Cugat acollirà el diumenge 30 de maig la sortida i l’arribada de la segona edició de la reVolta, cursa que reunirà els millors equips ciclistes femenins estatals i una notable representació d’internacionals. A més Televisió Sant Cugat farà un ampli desplegament informatiu per retransmetre l’esdeveniment amb el patrocini d’HP. La seva disputa implicarà diferents afectacions a la mobilitat pels carrers i vies de la ciutat per on transcorrerà.
- Prohibició de l’estacionament de vehicles a tots els carrers per on passa el recorregut i a l’avinguda Pla del Vinyet entre passeig Torreblanca i avinguda de Gràcia. Des de les 18 h del dissabte 29 fins a les 14 h de diumenge 30.
- Tancament de l’avinguda Pla del Vinyet entre l’avinguda de Gràcia i la plaça Gabriel Ferrater. Des de les 7 h del matí fins a les 14 h del 30 de maig.
- Talls de trànsit puntuals a tot el recorregut entre les 9.30 i les 14 h del 30 de maig. Aquests talls a la circulació tindran també afectació en la mobilitat viària dels carrers dels voltants.

Les corredores i la caravana acompanyant passaran pels punts de la ciutat següents:
- Sortida neutralitzada: avinguda Pla del Vinyet 14, a les 10 h. L’afectació en aquesta zona es preveu fins a les 10.15 h.
- Recorregut de sortida: av. Pla del Vinyet, c. Francesc Moragas, av. Rius i Taulet, pg. Lluís Companys, c. Martorell, camí Can Gatxet, av. Montserrat Roig, av. Josep Valls, av. Can Cabassa, c. Fuerteventura, rbla. Baixador, c. Entroncament, C1413 direcció a Castellbisbal. Sortida real al Pk 8 de la C1413.
- Recorregut d’arribada. L’organització preveu que la primera corredora o el grup capdavanter entri al terme municipal de Sant Cugat al voltant de les 12.40 h, moment a partir del qual quedarà tallat tot el recorregut: C1413, rotonda c. Entroncament, pas sota AP7, rotonda Valldoreix per rbla. del Baixador de Valldoreix, c. Pompeu Fabra, av. Montserrat Roig, av. de Bilbao, c. Àvila, c. Jaume I, av. Can Picanyol, pg. Olabarria, c. Safareigs, c. Àngel Guimerà, rbla. Ribatallada i av. Pla del Vinyet.
- Arribada: avinguda Pla del Vinyet. Hora prevista, 13.05 h.
El públic assistent al llarg del recorregut haurà de respectar les mesures habituals per la Covid-19, com són l’ús de mascareta i evitar les aglomeracions, procurant mantenir la distància de seguretat entre bombolles.
La segona edició de la reVolta presenta un exigent recorregut de 97 km que transcorrerà per les comarques del Vallès Occidental, el Baix Llobregat, l’Anoia i l’Alt Penedès.