L’Ajuntament està començant a desinfectar els carrers de la ciutat

22/03/2020 – REDACCIÓ /

L’Ajuntament de Sant Cugat va començar el passat divendres a desinfectar els carrers de la ciutat. Una tasca que repetirà cada dia fins que acabi la situació actual provocada per la pandèmia del coronavirus.

El servei de neteja realitzarà a partir d’ara i cada dia treballs de desinfecció de carrers, mobiliari urbà, parades de bus, contenidors, entrades dels comerços oberts i qualsevol altre indret que sigui necessari.

Es tracta d’una iniciativa que ja estan duent a terme moltes ciutats arreu del territori i que vol ser una mesura més de prevenció davant de la covid-19.

Publicitat

Aquest virus es pot transmetre a través de petites gotes que poden sobreviure fins a tres dies en algunes superfícies com el plàstic o l’acer inoxidable.

Tècnics fent tasques de desinfecció a Sant Cugat

Publicitat

Feu un comentari