Sant Cugat Comerç ha advertit en una notícia publicada a la seva pàgina web que cada vegada més comerços dels eixos comercials han hagut de baixar la persiana.
Fotografia d’un dels eixos comercials feta per Sant Cugat Comerç
Ha realitzat un cens comercial de 7 eixos de la ciutat i ha comprovat que hi ha més de 50 locals tancats: L’Eix Carrer Àngel Guimerà /Carrer Lluís Companys (15); l’Eix Carrer Valldoreix / Carrer Villà (12); l’Eix Carrer Rius i Taulet / Carrer Francesc Moragas (9); Carrer Endavallada (5); Carrer Xerric (4); Carrer Major (4); i Carrer Santiago Rossinyol (1).
L’associació santcugatenca adverteix que cal prendre mesures urgents, abans que el problema es converteixi en irreversible “cal actuar amb celeritat i adoptar mesures per millorar la mobilitat del centre, reordenar la zona verda que tant està afectant al comerç, millorar la senyalització i l’accés al centre de la ciutat, facilitar l’aparcament al centre i cercar mesures per facilitar l’obsequi de minuts d’estacionament per part dels establiments comercials amb la targeta ‘Sant Cugat a la Butxaca’, comenta Jesús Carballo, gerent de Sant Cugat Comerç, que afegeix que ‘és urgent desenvolupar un pla estratègic del comerç de la ciutat, seriós, i que aporti solucions reals als problemes concrets del comerç local, sense perdre de vista la conjuntura general que afecta al sector comercial”.
Per aquest motiu, Sant Cugat Comerç ofereix la seva col·laboració i disposició al nou consistori santcugatenc, per treballar de manera urgent i de forma transversal amb cada una de les àrees que poden aportar solucions per millorar l’estat actual del comerç de la ciutat.
A més, l’associació de comerciants ha mostrat la seva sorpresa per la desaparició de la regidoria de comerç en el nou cartipàs municipal, ja que tant ERC com el PSC, van confirmar que la mantindrien en el qüestionari previ a les eleccions municipals realitzat per l’associació.
Aprofitant aquesta alerta de Sant Cugat Comerç i que estem en període de rebaixes, a TVSantCugat.cat volem preguntar a la nostra audiència sobre les preferències de la nostra audiència a l’hora d’anar a comprar.
Moltes gràcies per la teva col·laboració!