02/12/2020 – Tina Forest Illas /
El Jovent Republicà de Sant Cugat i Rubí s’han adherit al manifest de la Plataforma “Reconvertim el Camp de Golf”, presentat el passat 24 de novembre. Amb aquesta adhesió s’oposen a la reobertura del golf de Can Sant Joan.
Incasòl, propietari dels terrenys, pretén obrir el concurs públic per escollir l’empresa que exploti les instal·lacions a finals d’any o principis del 2021.

Des del Jovent Republicà entenen que la reconversió del camp de golf ha de passar per dedicar-ne una part important a la “recuperació de conreus i del mosaic agroforestal”, plantejant un possible model agro-voltaic i rehabilitant camins rurals perquè en pugui gaudir la ciutadania.
Des de l’entitat han manifestat en un comunicat que la reconversió s’ha d’encapçalar des dels municipis de Sant Cugat i Rubí, i que s’ha de fer d’una manera coherent amb l’entorn.