27/02/2020 – REDACCIÓ /
Aquest dijous arriba la tretzena edició del concert “Música per a la solidaritat”, organitzat pel Rotary Club Sant Cugat, que tindrà lloc aquest 27 de febrer a les 21:00 al Teatre-Auditori de Sant Cugat.
Un concert solidari que protagonitzarà Los Aurora, grup del cantaor flamenc Pere Martínez, i l’Orquestra Fusió Sant Cugat que forma part del Projecte Educatiu de Centre de l’escola de Música i Dansa Fusió.
La directora de l’Escola de Música i Dansa Fusió, Gemma Navarra, va declarar a la presentació de l’espectacle que ajudar als malalts del parkinson i al Rotary ha motivat especialment als alumnes de l’escola.
En representació del grup Aurora va intervenir Cinzia Vernier, del Taller de Músics, va fer un elogi a la figura del cantaor Pere Martínez.
El concert d’enguany destinarà el 10% a la Fundació Rotària del Rotary Club Internacional i el 90% de la taquilla a l’Associació Catalana per al Parkinson de Sant Cugat.
Mercè Buscallà, de l’Associació Catalana per al Parkinson de Sant Cugat va explicar totes les activitats que es fan a l’entitat santcugatenca com tallers de musicoteràpia, artteràpia, fisioteràpia i activitats per estimular la cognició i millorar el processament de les informacions rebudes.
El concert solidari l’organitza el Rotary Club Sant Cugat, entitat que ha repartit durant aquest període més de 100.000 euros.
Montse Moral, presidenta del Rotary Club Sant Cugat va anunciar aquestes dades durant la presentació i va destacar que aquests diners han anat a entitats santcugatenques.
Tal com va afirmar la Tinenta d’Alcaldia de Drets Socials, Núria Gibert, es tracta d’una iniciativa per sentir-nos orgullosos com a ciutat.
La presentació del concert es va fer al Cafè Auditori de Sant Cugat el 28 de gener i va comptar amb la presència de Gemma Navarra, directora de l’Escola de Música i Dansa Fusió, Cinzia Vernier, representant del grup Aurora, Mercè Buscallà, de l’Associació Catalana per al Parkinson de Sant Cugat, la Montse Moral, presidenta del Rotary Club Sant Cugat i Núria Gibert, Tinenta d’Alcaldia de Drets Socials de l’Ajuntament de Sant Cugat.
La tretzena edició del concert “Música per a la solidaritat” del Rotary Club Sant Cugat, que té un cost de 20 euros per persona, tindrà aquest 27 de febrer a les nou del vespre al Teatre-Auditori de Sant Cugat.
Us recomanem aquesta entrevista a Pere Martínez, emesa al programa Autòctons de TV Sant Cugat.