Neix el Club d’Escacs Dos Torres de Sant Cugat

(17/11/2023 – Redacció)

El nou Club d’Escacs Dos Torres de Sant Cugat ha iniciat la seva activitat a la ciutat. Està format per més de 30 jugadors, tant infants com adults, i neix per “donar a conèixer els escacs a Sant Cugat i per oferir classes i tornejos”. El seu objectiu és esdevenir un “club obert a la ciutat i participatiu”, amb especial èmfasi en els beneficis que comporta per a petits i grans, la pràctica dels escacs.

La seu del Club és el Xalet Negre, a la plaça del Coll, on es donaran a terme les classes, tots els dijous i divendres a la tarda. El Club també organitzarà juntament amb l’Associació de Veïns de Volpelleres, partides simultànies un diumenge al mes a la plaça dels Rabassaires.

Publicitat

Comptarà també amb nombrosos equips a la Lliga Catalana que comença al gener i es marca com a objectiu aconseguir més de 50 alumnes i jugadors abans d’acabar la temporada.

El proper divendres dia 1 de desembre, celebraran la seva inauguració oficial al mateix Xalet Negre, on comptarem amb la presència de diferents autoritats de l’Ajuntament, així com del president de la Federació Catalana d’Escacs.

Imatge cedida
Publicitat