22/10/2019 – REDACCIÓ /
Míriam Ortiz i Mourad Mounim van guanyar el passat diumenge l’11a edició de la Cursa DiR- Mossos d’Esquadra. Una competició que enguany ha sigut el Campionat de Catalunya de 10 quilòmetres. Els dos van revalidar el campionat.
En categoria femenina, Ortiz va guanyar amb un temps de 36 minuts i 45 segons i en categoria masculina ho va fer Mounin, quan va traspassar la línea d’arribada després de 31 minuts i 30 segons. La santcugatenca Elisa Melilli va quedar segona en la seva categoria amb un temps de 39 minuts i 37 segons.
A la cursa de 5 quilòmetres, els guanyadors van ser Mònica Crisol i Eric Domingo.
Enguany van participar més de 1.000 corredors a les curses de 5 i 10 quilòmetres.
El CEO i fundador de Gimnasos Dir, Ramon Canela, va mostrar la seva satisfacció pel desenvolupament de la cursa, tot i que va expressar que Sant Cugat té un gran potencial que s’ha d’esprémer.
El Club Dir és l’organitzador de la cursa amb la col·laboració de l’Ajuntament de Sant Cugat, els Mossos d’Esquadra i la Federació Catalana d’Atletisme.