L’Ajuntament demana al govern espanyol la suspensió del pagament de lloguers

30/03/2020 – REDACCIÓ /

L’equip de govern local ha demanat que el Consell de Ministres del govern espanyol acordi demà suspendre temporalment, i mentre duri l’estat d’alarma, el pagament de lloguers d’habitatges, oficines i locals comercials, a qui ha vist reduït els seus ingressos arran de la crisi del coronavirus, especialment a les persones més vulnerables i establir compensacions per als petits tenidors.

habitatge-santcugat
Foto: Localpres

Segons l’Ajuntament aquesta mesura s’hauria d’haver pres la setmana passada davant l’arribada del final del mes aquest dimarts 31 de març i per tant del pagament dels lloguers. La suspensió hauria de permetre donar aire a les famílies, empreses, autònoms i comerços que han vist com els seus ingressos i facturació s’han vist reduïts dràsticament d’un dia per l’altre.

Publicitat

A més, l’equip de govern proposa que propietaris i llogaters es posin d’acord a nivell particular per posposar el pagament dels lloguers mentre es mantingui l’estat d’alarma i renegociar-los en funció dels ingressos familiars i facturació que tindran famílies, comerços, autònoms i empreses els mesos vinents.

Feu un comentari