(01/03/2022 – Redacció)
El Rotary Club Sant Cugat ha presentat la 15a edició del concert “Música per a la solidaritat” que tindrà lloc el proper diumenge 10 d’abril al Teatre -Auditori. La finalitat d’aquest acte és contribuir i ajudar a les entitats culturals i humanitàries de la ciutat.
Aquest any, la recaptació del concert es destinarà a Gilgal Solidari, una entitat del barri de Sant Francesc que fa una tasca d’inclusió social i laboral als veïns de Sant Cugat. Amb la recaptació, el Rotary vol ajudar a Gilgal Solidari a continuar amb la seva tasca però també vol fer un reconeixement social a la seva activitat.
En aquesta edició del concert solidari col·labora l’Orquestra de Cambra de la Simfònica Sant Cugat, l’Orquestra Moderna de Fusió i la dansa dirigida per Laura Pérez-Osornio.
Les entrades ja estan a la venda a un preu de 20 euros i es poden aconseguir al web del Teatre-Auditori.