07/05/2019 – REDACCIÓ /
El Club Muntanyenc Sant Cugat celebra aquest any 2019 el 75è aniversari i ho fa amb tot un seguit d’actes. L’esdeveniment central es va organitzar el passat 26 d’abril al Claustre del Monestir.
Es va fer un homenatge als i les sòcies més emblemàtiques del Club i es van entregar medalles a les sòcies i socis amb 25, 50 i 75 anys de soci.
La celebració es va acabar amb un brindis amb cava. Aquest acte també pretén recordar la data de creació del CMSC, el 27 d’abril de 1944.
Van assistir a l’esdeveniment l’alcaldessa Carmela Fortuny; el president de la Federació d’Entitats Excursionistes de Catalunya (FEEC), Jordi Merino; i del president del CMSC, Silvano Bendinelli.
Altres actes destacats que ha organitzat el club per commemorar els 75 anys va ser una cercavila el passat 27 d’abril, una conferència a la seu de l’entitat sobre la història del club, una reivindicació en defensa de Torre Negra el passat 23 de març o la instal·lació d’un rocòdrom d’escalada a la Plaça d’Octavià el passat cap de setmana.
A l’estiu els grups del club duran a terme una ruta per Les Dolomites a Itàlia.