Dental Valles Banner

Els treballadors del Teatre-Auditori consensuen un comunicat sobre la denúncia dels col·lectius feministes

06/12/2019 – REDACCIÓ /

Els treballadors del Teatre-Auditori han consensuat un comunicat sobre els fets ocorreguts el passat dimarts 3 de desembre.

“En referència al manifest que va ser llegit, en interrompre’s l’acte de presentació de la nova programació del Teatre-Auditori Sant Cugat, el proppassat dimarts 3 de desembre, l’equip de treballadores i treballadors volem expressar el nostre malestar per la manera en què les acusacions dels col·lectius en qüestió van ser pronunciades com a fets demostrats i posats en boca de tots nosaltres. Hem de confiar en els mecanismes legals interns i externs que ja han investigat els fets.”

El passat dimarts tres col·lectius feministes, Adventícies, Hora Bruixa i Dones i Cultura van interrompre la presentació de la programació de la nova temporada del Teatre-Auditori per llegir un manifest que denuncia assetjament laboral del director del Teatre-Auditori, Pep Tugues, a diverses treballadores.

Publicitat

Taula Tercer Sector