Dental Valles Banner

FGC adapta el servei de trens pel cap de setmana i circularan 2 trens cada hora



20/03/2020 – REDACCIÓ /

Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) adaptarà aquest cap de setmana, 21 i 22 de març, la seva oferta a les línies metropolitanes per fer front als requeriments del Govern en la lluita contra el coronavirus. D’aquesta manera, la companyia adequa l’oferta d’acord amb la demanda i a les indicacions rebudes per part del Govern i de l’Autoritat del Transport Metropolità (ATM) de Barcelona. A partir de demà, el servei serà un terç de l’habitual, amb aquestes freqüències:

Barcelona-Vallès

  • 1 tren/hora a la línia S1 (Terrassa)
  • 1 tren/hora a la línia S2 (Sabadell)
  • 3 trens/hora a la línia L6 (Sarrià-Pl. Catalunya)
  • 4 trens/hora a la línia L7 (Av. Tibidabo)

D’altra banda, els trens de la línia L12 (Reina Elisenda) no circularan. El servei finalitzarà a les 23.00 h. Des de dilluns de la setmana passada, la demanda ha caigut un 90%.

Demanda al servei d’FGC, des de la setmana passada.

Increment de les mesures higièniques
A més, en el marc de la resposta de la pandèmia del SARS-CoV-2 a Catalunya, FGC ha realitzar un seguit de mesures de caire informatiu i organitzatiu dirigides als clients i al conjunt del personal amb l’objectiu de minimitzar el risc d’infecció i assegurar alhora la prestació del servei, preveient l’evolució de la situació.

Publicitat

Dental Valles Banner


ocupacio-trens-temps-real
Foto d’arxiu de l’Ajuntament de Sant Cugat

En aquest sentit, FGC ha elaborat un Pla de contingència pel coronavirus SARS-CoV-2 i ja des de començaments de setmana passada ha activat diverses mesures higièniques, seguint els protocols sanitaris, per evitar tant com sigui possible els contagis. Així, perquè els clients no hagin de tocar les botoneres dels trens, els maquinistes obren i tanquen les portes. A més, les màquines de venda de bitllets i les botoneres dels ascensors de les principals estacions es netegen cada hora. També es netegen amb producte desinfectant diàriament barres, agafadors, botoneres, tauletes, mampares, endolls i marcs de finestres de l’interior de trens a totes les línies.

D’altra banda, per augmentar la protecció del personal, s’ha tancat al públic el Centre d’Atenció al Client i l’Oficina de confecció de carnets de pensionista. L’atenció a l’usuari es fa via telefònica.

Deixa un comentari