Promo banner TVSC

El concurs de licitació de publicitat de l’Ajuntament sota sospita

20/02/2019 – REDACCIÓ /

Els grups locals del PSC i la CUP van interpel·lar a l’equip de govern a l’últim ple municipal sobre la licitació del contracte de serveis d’informació, comunicació i difusió de serveis, accions i activitats municipals en mitjans de comunicació d’abast local que va publicar el consistori a principis de febrer.

concurs-licitacio-publicitat
Selecció de revistes locals

Aquest concurs estableix les bases per que un únic mitjà local rebi prop de mig milió d’euros en els propers quatre anys.

Les condicions del concurs estableixen que el mitjà ha de ser premsa escrita, de periodicitat setmanal i gratuïta, amb una tirada recomanada de més de 18.000 exemplars, amb versió web i parla d’insercions en format DIN A5.

Publicitat

Segons Pere Soler, portaveu del PSC, el seu grup “no vol pensar malament” però va advertir que “s’està hipotecant el proper mandat de quatre anys de la publicitat de l’Ajuntament de Sant Cugat”. Lourdes Llorente, regidora de la CUP, encara va anar més lluny quan va manifestar la seva sospita que aquest contracte pugui estar conculcant “en els principis d’igualtat, no discriminació i de concurrència” dels contractes de licitació pública.  Cristina Paraira, de l’equip de govern, va afirmar que “estan tranquils” perquè totes les licitacions estan supervisades pels serveis jurídics de l’Ajuntament.

L’oferta de licitació del contracte es va fer pública el passat 4 de febrer i el termini de presentació d’ofertes finalitza en menys d’un mes, el proper dia 1 de març.

1 comentari a “El concurs de licitació de publicitat de l’Ajuntament sota sospita

  1. Que esperabais son unos ladrones si ya han hecho toda la vida es su casa y su dinero hacen lo que quieren con nuestro dinero. todo el 3% ya adjudicaban a las empresas que ellos querian para hacer las obras, es siempre el mismo rollo son unos caraduras. a ver si la gente se da cuenta de un p… vez y no votamos como tontos

Deixa un comentari